• Anasayfa
  • DERGİ Hakkında
    • Hakkında
  • Yazarlar İÇİN
    • Yazarlar Yönergesi
    • Editör Yönergesi
    • Hakem Yönergesi
  • Üyelik ve Makale Gönderme
  • Açık Erişim Politikası
  • Arşiv
  • Son Sayı
  • Makale Takip Sistemi
  • Arşiv
  • İndexler
  • Amaç ve Kapsam
  • Yayın Etiği
  • Yayın Kurulu
  • Duyurular
  • Hakem Kurulu
  • Hakem Tüzüğü
  • Yazım Kuralları
  • Makale Yayım Süreci
  • Açık Erişim Poltikası
  • İntihal Denetimi
  • Arama

Gelişmiş Arama


1-2025 Sayı



Editör
Hakan Yılmaz-Memet Ali Ayaz-İrade Memmedova

Editör Yardımcısı


Sakarya  25-03-2025

Bu sayının hakemleri  | Kapak  | İçindekiler  | Editörden





Serhat Eryılmaz İbrahim Sayar, Önder Andiç, Mehmet Zülfü Akıncı, Mehmet Suat Cancan, İsmail Oruç, Yılmaz Kartal  
İlköğretim Öğretmenlerinin Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi Ss, 1-12
Investigation of Primary School Teachers' Problem Solving Skills

Anahtar Kelimeler | Öz | Tam Metin (PDF) |

YEŞİM NALÇACI  
Eğitim Sektöründe Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi Ss, 13-25
Measuring Service Quality in Education Sector

Anahtar Kelimeler | Öz | Tam Metin (PDF) |

ABDULLAH ADSİZ Recep Yetiştiren, Murat Özten, Erdal Güngör, Sevim Ertit, Tuba Ateş, Seda Ata, Betül Kılıç Gilik  
Rehber Öğretmenlerin Dönüşümsel Liderlik Davranışlarının Örgütsel Bağlılık Üzerindeki Etkileri Ss, 26-35
The Effects of Counsellors' Transformational Leadership Behaviours on Organisational Commitment

Anahtar Kelimeler | Öz | Tam Metin (PDF) |

SİBEL ESMER DENİZ SİMGE TAŞ, ZEYNEP GÖZE  
Covid 19 Salgınında Uygulanan Uzaktan Eğitim Sürecinde Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlar ve bu Sorunlara Yönelik Öğretmen Görüşleri Ss, 36-53
Problems Experienced by Preschool Teachers in the Distance Education Process Implemented in Covid 19 Pandemic and Teachers' Opinions on These Problems

Anahtar Kelimeler | Öz | Tam Metin (PDF) |

  • Adres :TİGİN
    Telefon :+ 90 533 310 2773 Faks :
    Eposta :tiginsocialsciencesjournal@gmail.com